خدمات پشتیبانی

برای دریافت خدمات پشتیبانی با ما در ارتباط باشید

ضوابط و قوانین گارانتی

مشتری گرامی

ضمن تشکر و قدردانی از حسن انتخاب شما،جهت بهره مندی هر چه بیشتر از مزایای محصول خریداری شده  موارد مذکور در این برگه را به دقت مطالعه فرمایید

با تشکر

 

لوگو اطلس طلایی ایرانیان پویا
برندهای اطلس طلایی ایرانیان پویا
مدت ضمانت

مدت ضمانت

لطفا جلوگیری از ابطال گارانتی دستگاه و آگاهی از زمان پایان گارانتی با خراشیدن پوشش امنیتی، شماره سریال مربوطه را به یکی از روش های ذیل ارسال نمایید.

1- ارسال پیامک به سامانه 50004338

2- نصب اپلیکیشن QR با اسکن بارکد مقابل

شرایط ابطال گارانتی

  1. تعمیر و یا دستکاری توسط مراکز غیر مجاز
  2.  صدمات و ضایعات ناشی از ضربه ، سقوط ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی ، آتش و حرارت، گرد و غبار شدید ، نوسانات برق.
  3. استفاده نادرست از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه
  4. تعمیر یا دستکاری توسط مراکز افراد غیر مجاز
  5.  عدم استفاده از آدابتورهای خود دستگاه(در صورت نیاز)
شرایط ابطال گارانتی
محل خدمت اطلس طلایی ایرانیان پویا

محل خدمت

خدمات فقط در مراکز خدمات پس از فروش این شرکت انجام خواهد شد. جهت اطلاع از مراکز خدمات پس از فروش می‌توانید به تارنمای شرکت مراجعه  و پس از ارسال درخواست به پشتیبانی خدمات فروش از طریق ایمیل سازمانی services@atlastalaei.com منتظر تماس کارشناسان ما با شما باشید و یا با شماره 32120-026 واحد خدمات پشتیبانی فروش  تماس حاصل نمایید.
لازم به ذکر است جهت ارتباط آنلاین با کارشناسان پشتیبانی فنی و صرفه جویی در وقت نیز می توانید از طریق شماره واتس اپ 09330444724 با ما در ارتباط باشید.

نمایندگان خدمات پس از فروش

در خبرنامه ما عضو شوید

برای اطلاع از آخرین اخبار تخفیف ها، قرعه کشی، جوایز، جشنواره ها و مقالات جدید و به روز وب سایت اطلس طلایی ایرانیان پویا ایمیل خود را در خبرنامه ما ثبت کنید.