لب ها را زیبا و اصولی آرایش کنید

آموزش رژلب زدن به صورت صحیح به خصوص برای بانوانی که لب‌های کوچک یا باریک دارند، می‌تواند یک فرصت عالی باشد. با این‌ اموزش ارایش رژ لب می‌توانند میکاپ متفاوتی داشته باشند تا چهره‌شان جذابتر دیده شود. شاید شما هم دوست داشته باشید لب‌های باریک خود را با آرایش، گوشتی و پرتر نشان دهید.

بسیاری از بانوان نمی‌دانند که چگونه می‌شود تنها با یادگیری طرز رژ زدن، حالت لب و حتی چهره را تغییر داد. زیباتر دیده شدن لب‌ها پس از رژ زدن تنها یک ادعا نیست و شما می‌توانید فقط با یادگیری روش صحیح رژ لب زدن ، یک میکاپ کامل و زیبا داشته باشید.

برای داشتن لبهای زیبا و جذاب باید مراحل آرایش لب را به صورت درست و اصولی انجام دهید. نکات ریز و درشت آرایش لب ها و رازهای ماندگاری آرایش لب ها در چند مرحله انجام می شود. آرایش لب یکی از آیتم های مهم زیبایی و برای تکمیل زیبایی صورت بعد از آرایش است .

لب ها در زیبایی چهره تاثیر زیادی دارند بنابراین می توان با کمی تبحر و آرایش درست وبا استفاده از خط لب به لب ها فرمی شکیل داد و به زیبایی صورت افزود. در این بخش از فنون آرایش در مجله خبری اطلس طلایی ایرانیان پویا شما را با طریقه زدن رژ و خط لب اصولی آشنا می کنیم تا بتوانید با بکارگیری این روش ها، لب های برجسته و پری داشته باشید.

  • بعد از آماده سازی صورت و لب ها با نکاتی که در گذشته به آن اشاره کردیم، روی لب ها را با کرم پودر صورت کمی پوشش می دهیم.با این کار، آرایش لب ها ماندگارتر می شود.
  • با مداد لب، روی خط لب ها را می کشیم.اگر دوست دارید لب ها برجسته تر نشان داده شوند، اول بالای لب را کمی بالاتر از خط طبیعی لب می کشیم و این خط را به دو طرف لب و این بار روی خط طبیعی لب ، به سمت دو گوشه لب ادامه داده و بعد خط لب پایین را می کشیم.اگر لب پایین را کمی به طرف داخل بکشید، لب پایین هم پرتر به نظر خواهد رسید.
  • با همان مداد لب روی لب ها ، بخصوص اطراف خط لب را پر می کنیم.این روش باعث می شود خطی که کمی بیرون از لب ها کشیده اید، با انعکاس نور دیده نشود و لب ها کاملا پر و طبیعی به نظر برسند.
  • با کمک برس ،رژ لب را خیلی تمیز و عالی می کشیم.
  • با پودر یا پنکک، و ابر کمی روی لب ها به آرامی ضربه می زنیم.
  • می توانید برای زیباتر شدن لب ها، یک دستمال کاغذی را بین لب ها گذاشته و لب ها کمی به هم بفشارید.
  • با اینکار ، رژ اضافه روی دستمال منتقل شده و رژ لبی کاملا صاف خواهید داشت.اینکار برای افرادی که رژ لب های ترکیبی استفاده می کنند، عالی است.
  • حالا دوباره رژ لب را به صورت ضربه ای روی لب ها زده و در صورت تمایل، وسط لب ها را برق لب بزنید.
  • در آخر دور لب ها را با برس باریک و کمی کرم پودرکاملا صاف کنید.

با اینکار لب ها بسیار زیباتر خواهند شد.

از لب های زیبای خود لذت ببرید.