رژ لب چیست؟

رژلب جامد (Lip Stick)، درواقع یک محصول آرایشی است که روغن‌های طبیعی، قهوه، نرم‌کننده‌ی پوست و مقداری مواد رنگی است. این ماده از زمان سومریان و مصری‌ها پا به عرصه‌ی جهان گذاشت و پس از مدتی به جزئی لاینفک در آرایش بانوان تبدیل شد.

رژ لب جامد

رژ لب جامد، شکل صلی و ذاتی رژ لب است. این رژ به اندازه ای محبوبیت و کاربرد دارد که حتی بعد از معرفی رژ لب مایع نیز، هرگز از فروش و طرفداران آن کم نشد. شاید بزرگ ترین مشکلش این باشد که استفاده از آن را باید هر چند ساعت یک بار تجدید کرد. به همین علت است که حتی در میهمانی ها و خارج از منزل  عضو جدا نشدنی از کیف وسایل آرایشی خانم ها است. اما خانم ها این مورد را هرگز به عنوان یک مشکل نپذیرفته اند و کاملا به آن عادت کرده و کنار آمده اند.

انواع رژ لب جامد

این رژلب، خود به چند شکل مختلف تولید می شود که روش استفاده و نوع کاربرد آن نیز می تواند متفاوت باشد.

  • رژ لب جامد معمولی یا پیچی :

این نوع رژ لب متداول ترین شکل رژ لب است که در پوکه های پلاستیکی یا فلزی عرضه می شود. خانم ها به طریقه استفاده از این نوع رژ لب عادت کرده اند. تنها نکته ای که باید در مورد استفاده از این نوع رژ لب رعایت کرد این است که در زمان استفاده نباید ماده رژ لب را زیاد از پوکه خارج کرد زیرا این رژ بسیار شکننده است. وقتی درصد زیادی از آن را با پیچاندن پوکه خارج کرده باشید ممکن است بر اثر فشار بشکند. رژ لب شکسته یا غیر قابل استفاده می شود و یا استفاده از آن دشوار خواهد بود. در زمان استفاده، با یک پیچ ملایم فقط نوک رژ لب را از پوکه خارج کنید.

  • رژ لب جامد مدادی :

این نوع رژ لب، نوع دیگری از رژ لب جامد است که با الهام از مداد های پرکاربرد آرایشی ساخته شده و ظاهری مانند آنها دارد. مهم ترین مزیت رژ لب مدادی، آرایش لب دقیق تر و تمیزتر به واسطه تسلط بیشتر روی آرایش لب است. رژ لب جامد مدادی همانند نوع معمولی آن تنوع رنگ بالایی دارد. به علت دقت و ظرافت نوک رژ لب مدادی، می توان آن را بدون مداد لب استفاده کرد.

  • رژ لب جامد کاسه ای یا پالتی :

این نوع رژ لب جامد معمولا مورد استفاده آرتیست میکاپ ها بوده و با براش های آرایشی روی لب استفاده می شود. مهم ترین مزیت این نوع رژ لب این است که مانند پالت سایه امکان ترکیب چند رنگ و رسیدن به رنگی خاص و منحصر به فرد را برای آرایشگر یا گریمور فراهم می کند. این نوع رژ لب در آرایش های روزانه کاربرد چندانی ندارد چون استفاده از آن وقت گیر بوده و نیاز به تجربه دارد

اگر شما هم به‌دنبال یک رژلب با انواع رنگ‌بندی و تنوع و هم‌چنین باکیفیت ساخت بالا هستید، می‌توانید از انواع رژلب‌های برند آلیس دیدن فرمایید.

ویژگی های رژ لب جامد آلیس | پخش عمده

  • حاوی موم عسل و روغن کاکائو جهت رفع خشکی لب
  • دارای روغن لالوئین
  • رنگ مات و مخملی
  • دارای 24 رنگ

ماه آسمانت باش…
زیبایی از اینجا شروع می‌شود
جایی که اشتیاق و خلاقیت را با هم ملاقات می‌کنید
با ما نامحسوس آیینه های شهر را شگفت زده کن، این یه راز بین ما و شما…
🦚 زیبای بیدار…

برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق کانال های ارتباطی با ما همراه باشید.