اینفوگرافیک مقایسه مداد چشم ایفسن

مدادچشم|بزرگ ترین مزیت مداد چشم آرایشی ایفسن سادگی استفاده از آنها می باشد

مداد چشم  با ماندگاری بالا و دوام عالی است.

دارای جذب عالی و بدون پخش شدن، بافت نرم این محصول غنی شده از روغنهای مغذی میباشد که استفاده از آن چه در داخل چشم و خارج چشم بسیار آسان میباشد، نسبت به گرما و رطوبت مقاوم بوده و ماندگاری بالایی دارد.

آرایش چشم همواره با اهمیت ترین مرحله هر آرایشی است. به نحوی که درصد بالایی از مواد آرایشی موجود در بازار یا حتی کیف آرایشی شما، به مواد و ابزارهای آرایش چشم اختصاص دارد و دقیقا به همین دلیل ابزار و لوازم آرایش چشم مانند مداد چشم نیز در این میان اهمیت بسیار زیادی می یابد

هرگز نمی توان گفت که کدام مواد و ابزار مهمترین ابزار آرایش چشم هستند چون هر کدام از این وسایل تاثیر به سزایی روی آرایش چشم و به طور کلی آرایش صورت دارند. اما همه خانم ها خوب می دانند که خط چشم تغییرات بسیار بزرگی روی چشم ها و نهایتا چهره ایجاد می کند.

خط چشم با تمام سادگی که دارد بسیار فراتر از یک آرایش برای چشم است. زیرا با خط چشم می توان فرم و شکل ظاهری چشم ها را تغییر داد و حتی می توان حجم و سایز چشم را تا حدودی تغییر داد.

در واقع خط چشم یکی از مهم ترین مراحل آرایش چشم است که توسط ابرازهای مختلف خط چشم، خطی به دور چشم کشیده می شود تا مرز دور چشم را مشخص کند. با تغییر در اندازه و حالت این خط، میتوان تغییراتی در فرم ظاهری چشم ایجاد کرد.